zondag 2 mei 2010

Blizzard Beach




Dag 5 Zondag 2 Mei 2010:

Vandaag gaan we naar Blizzard Beach, een zwempark met veel glijbanen en in winterstijl opgezet, met veel sneeuw en ijspegels waar water langs stroomt net alsof ze smelten, ijsschotsen, skies en skieschans en natuurlijk de oosterijkse jodelmuziek mag niet ontbreken!De kids zijn er helemaal vol van en kunnen dan ook niet wachten tot we gaan. Alleen dachten we dat ie om 9.00 uur open zou gaan dus waren we er om kwart over 9. En we vonden het al rustig op de pakeerplaats, toen bleek het park pas om 10.00 uur open te gaan. Nou waren wij even mooi op tijd hahaha! We konden wel een mooi plekje uitzoeken aan het water in de volle zon (dat hebben we geweten aan het eind van de dag!). Manuela en ik plofte weer neer op de zonnebedjes, de kinderen waren al gevlogen richting glijbanen en de mannen gingen als eerste naar de Lazyriver! Al gauw gingen ook manuela en ik het water in en dreven we heerlijk op een grote zwemband over de golven van het zwembad! O wat een rotleven hebben we toch! Dit houden we wel even vol zo.. Het is vandaag wederom erg warm, zo'n 33 graden en geen wolkje aan de lucht! Owen kwam terug en vertelde dat hij van de hoge snelle glijbaan was geweest (De skischans)(zie ook foto onderaan), ik vind het knap hoor,want ik ga daar niet vanaf! Daarnaast ligt nog zo'n glijbaan iets minder hoog maar net zo snel, daar is Jade vanaf geweest, nou petje af want ook daar ga ik niet vanaf! Later zijn Manuela,Jade en ik naar de Lazyriver gegaan, heerlijk op een bandje, je laten dobberen!! Daar kwamen we een nederlandse lifeguard tegen die hier al 3 maanden is! We zijn constant in het water geweest en moesten ons constant insmeren (Eigenlijk is er niet tegenaan te smeren hoor), want het zonnetje is erg scherp en zoveel zon hebben onze huidjes nog niet gehad! We zijn toen met z'n allen van verschillende glijbanen afgegaan. John kreeg nog een waarschuwing van een lifeguard, omdat hij van een kabelbaantje af wilde wat voor kinderen bedoelt was hahaha...Tussen de middag hebben daar gegeten en een Mug gekocht (Mug is een grote hervulbare beker die 1 keer koopt en de hele dag mag vullen met limonade).Rond 3 uur waren we een beetje klaar met de zon want we voelden ons als 6 vuurrode kreeftjes!! Lekker weer naar huissie en douchen en insmeren maar met aftersun!
Als 6 vuurrode kreeftjes zijn we gaan eten bij Longhorn Steakhouse. Was weer heerlijk! Ik (Anita) heb een heerlijk watermelon margaritha gedronken , en wat was ie lekkerrrrrrr! Manuela heeft de sweet patatoes geprobeert , maar dat was geen succes. Nou ben ik daar ook niet zo kapot van hoor. Geef mij maar mashed patatoes.
Nog langs de Walmart, slippertjes gekocht voor kreeftje Jade want er was een slipper kapot gegaan vandaag! En toen weer lekker naar huis. Nog wat drinken en hup hun bedje in.Ze slapen alweer gelijk! Morgen moeten we even bekijken waar we naartoe gaan want we gaan eerst langs een tandarts voor John.. John heeft 2 dagen voor de vakantie een wortelkanaalbehandeling gehad en heeft al een paar dagen pijn in zijn mond. Maar in het weekend zijn de tandartsen dicht vertelde de dame bij de receptie dus moest John wachten tot vandaag! Alleen als het te erg werd kon ie bij een kliniek bij Walgreens terecht, 24 uur open, voor evt zwaardere pijnstillers. Nou ik hou jullie op de hoogte!

groetjes allemaal!

Dit is de glijbaan waar Owen vanaf is gegaan!!

4 opmerkingen:

  1. Gave dag mensen, wat wordt ik jaloers hier, maar wat ziet het er allemaal prachtig uit.
    Heerlijk de Lazyriver in en dan ....relaxen, mooie foto's ook.

    Hopelijk is er niets aan de hand bij de tandarts, ik heb ook wel eens een wortelkanaal behandeling gehad, maar dat is niet een favoriet onderdeel geworden zeg maar.

    Sterkte daarmee van ons voor John !!!

    Rick en Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De zonnebrand kan idd niet best op tegen die brandende zon op onze tere huidjes, wij hebben daar ook last van. :-D

    Ik hoop dat het meevalt met het tandarts bezoek en dat het snel opgelost is, zelf heb ik vorig jaar oktober een wortelkanaal behandeling gehad in Tampa en liep daarvoor ook al een paar dagen met pijn rond. Maar ik was blij dat ik me toch had laten helpen, pijnloze behandeling gehad, wel iets napijn maar goed gebruik gemaakt van de verstrekte pillen en de dag erna weer zo goed als nieuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rick,mandy,Xandra,Jeroen en Christian,

    Nou de pijn is tot nu toe gelukkig afgenomen bij John. Het kloppende kaboutertje is weg. Hij heeft ook 2 soorten pijnstillers gekregen en moet Maandagochtend weer terug naar de tandarts voor na controle, Hij is zo blij dat ie gegaan is!
    Bedankt en groetjes van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Annemarie, Wim, Cos, Amy en Isa6 mei 2010 om 12:22

    Zo te zien hebben jullie het super daar!
    Hartstikke leuk om te lezen wat jullie elke dag gedaan hebben en leuk om gelijk foto's te zien.
    En voor Jade dikke kus van Isa.

    BeantwoordenVerwijderen

Onze planning

Dag 1: Amsterdam-Washington, Washington-Orlando

Dag 2: Rustdag

Dag 3: Disney's Magic Kingdom

Dag 4: Disney's Hollywood Studio's

Dag 5: Rustdag

Dag 6: Disney's Epcot

Dag 7: Seaworld

Dag 8: Rustdag

Dag 9: Kennedy Space Center

Dag 10: Universal Studio's

Dag 11: Rustdag, 's avonds naar Old Town

Dag 12: Disney's Animal kingdom

Dag 13: Islands of adventures

Dag 14: Rustdag, dag naar Clearwater Beach

Dag 15: Aquatica zwempark

Dag 16: Disneypark of SeaWorld!!

Dag 17: Rustdag

Dag 18: Orlando-Washington, Washington-Amsterdam

Dag 19: Amsterdam



**Wijzigen voorbehouden**